By on 1.8.2021 in

Loading dogodki

« Vsi dogodki

  • Ta dogodek je minil.

Poslovna virtualna b2b srečanja lesarjev s partnerji iz Bavarske in Baden-Württemberga

22 oktobra @ 10:00 23 oktobra @ 16:00

Med 22. in 23. oktobrom 2020 je bila izvedena virtualna gospodarska delegacija lesarjev na Bavarsko in Baden-Württemberg. Cilj delegacije so bili poslovni sestanki na področju interierja in gradnje z lesom z oblikovalci, arhitekturnimi biroji, gradbenimi in lesnimi podjetji ter upravljalci nepremičnin. Delegacija je zaradi razmer pandemije, potekala virtualno preko spletne platforme b2match, kar prvi tovrsten dogodek za lesarje.

S slovenske strani se prijavilo 16 podjetij: Marles Hiše, Jelovica Hiše, Rihter, Kager Hiša, Lesoteka, Hoja, Ekoart, M Sora, Gonzaga-pro, Donar, Pohištvo Potočnik, Alfa Interier, LES CAD, Mizarstvo Godeša, Galop, Ograje Kočevar ter GZS CEMP in Lesarski grozd. Z nemške strani pa so se poslovnih pogovorov udeležili razvijalci in upravljalci nepremičnin, lesna podjetja ter agenti. Opravljena je bila tudi široka promocija na Bavarski ter Baden-Württembergu.

Udeleženci so opravili vrsto poslovnih pogovorov, za kar so na b2match platformi pripravili svoje e-profile. Zaradi virtualnega formata izvedbe, pa so se tudi posebej pripravili na samo izvedbo.

Danilo-Anton Ranc, generalni direktor Direktorata za lesarstvo na Ministrstvu za gospodarski razvoj in tehnologijo (MGRT), ki je podprlo poslovna srečanja, je ob dogodku dejal: »Podjetjem skušamo čim bolj pomagati pri prodoru na tuje trge. Poleg prilagajanja zakonodaje, razpisov, strokovnih dogodkov in promocijskih aktivnosti za večjo uporabo lesa, jim pomagamo tudi pri udeležbi na sejemskih nastopih in sicer v višini 200.000 evrov letno ter s financiranjem poslovnih delegacij. Veseli smo, da se je trend rasti v lesni industriji, verjamemo, da tudi z našimi prizadevanji, obrnil navzgor.«

Žan Pritržnik iz podjetja Lesoteka je povedal: »Na B2B srečanju sem opravil razgovor z posrednikom s katerim smo zastavili konkretne nadaljnje korake kako približati in predstaviti našo storitev na nemškem trgu. Takšna srečanja se mi zdijo zanimiva, saj vzamejo precej manj časa kot potekajo b2b srečanja na samih sejmih. Predvidoma pa bo efekt isti.«

Igor Šepec iz Gonzaga-pro o dogodku meni: »Dobro organizirano spletno mreženje, ki nam je ponudilo zanimivo alternativo klasičnim sestankom. Tujih sogovornikov bi lahko bilo sicer več, vendar je bilo za našo firmo vseeno koristno. Še se bomo udeleževati virtualnih sestankov na b2match platformi.«

Bernard Likar iz Lesarskega grozda je dejal »Tovrstni format poslovnih sestankov se vse bolj uveljavlja, ter v teh kriznih časih lahko pomeni nov način za krepitev prodaje na tujih trgih. Podjetja, ki se bodo tudi na tak način prilagodila tej novi normali, bodo zagotovo med tistimi, ki bodo krizo lažje preživela. Na Lesarskem grozdu ob podpori Direktorata za lesarstvo pri MGRT, SPIRIT Slovenije, Centra za mednarodno poslovanje pri GZS ter gospodarske diplomacije, skušamo pri tem podjetjem pomagati ter jih tudi tako podpreti pri nastopih v tujini.«


Glavni koordinator dogodka je bil Lesarski grozd ob podpori GZS CEMP ter SRIP PSiDL.
Dogodek je organiziral SPIRIT Slovenija, javna agencija ob finančni podpori Ministrstva za gospodarski razvoj in tehnologijo – Direktorata za lesarstvo.